Semuanya kambing!

kambing masak kicap
sup kambing
rendang kambing
kari kambing
kurma kambing
kambing goreng kunyit

haaaaa sumenye kambing
nasib baik di sini kambingnya berbeza ngan di Malaysia
kerana di Malaysia sana aku memang takleh makan kambing
tapi kat sini tekak boleh terima
jika tiada sapa yang bagitau yg aku makan itu adalah kambing
aku ingat aku makan daging lembu
kerana tiada bau
kerana ape ye? ada sesiapa tau
 
 
teringat aku dulu makan di hotel buffet masa conference
terambil kuah sambal kambing
hambik, sudu pun kene tukar kerana tak tahan bau kambing kat sudu itu

resepi semuanya menggunakan kambing sebagai bahan protein itu
adalah menu masa jamuan hari raya haji NMC
memandangkan tiada gambar makanan di ambil
tayang gambar org je lah ye


kak cah and adik yang puas ibu snap gambarnya banyak kali semata-mata nak ambil gambar diorang nih yang.......
semestinya tak reti nak duduk diam.... 


bestfriends mereke di pre-school
ooh kak cah and imran dah satu kelas di tadika tuh
sebelum nih mereka separate
kerana imran belum cukup 3 tahun


3 comments:

maya amir berkata...

kambing ni kalau tak kene gaya mmg bau hamis..tapi kalau org pandai masak, tak plak bau hamis tu..heheh

~anna ~ berkata...

best weeehhh makan kambing... cik abe aku suka gilerrr... dpt mkn lamb chop sedap tuh... tk pun kambing bakar cicah sos papermint.. eheheh

ibuayahdamia berkata...

tak suka kambing ...ntah lah sebab bau dia tu kot...kalau nak makan boleh..cuma yg bbq jer..tu pun kena suruh hubby aku rasa dulu..bau ke tak..kalau lulus, baru aku makan...hehe..tu pun secuit jer amik rasa..

Entry lain yang menarik dan tertarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog