Oh my purplish pinky .. ...

entry ini dibuat khas
sebagai tanda terima kasih
kepada en hubby
yang bersungguh-sungguh berusaha
mencari, menunggu, mengorder, membayar ..................







 purplish pinky netbook
semata-mata untuk isterinya ini
yang mahukan netbook bukan kaler hitam..
sempena birthday isteri yang dah berkurun itu..ahaks
corak batik gitu
stok paling last lak tuh!
kerana sales x-mas

package beserta netbook case yang serupa corak dgn body netbook
dan mouse kaler pink gitu

thank you Laling!
yg bagusnya Hp mini nih ada
Instant HP web
maknenye tak perlu masuk ke OS
on je dalam masa 8 saat
terus boleh guna internet
or dengar lagu
or tengok photo
so tak perlu lah jenuh menunggu open OS yang berat itu kan
sesuai untuk blogger tegar
ataupun facebookers tegar
uhuks!
I loike

6 comments:

maya amir berkata...

peewwitt..lagik bersemangat berblog lepas neh:)

pearl berkata...

maya amir> bertambah kerap untuk blog hopping and check facebook

NAR'S berkata...

waaa............
cantik giler notebokk mu itew....
aku pun ada tgk kat sini.. mcm2 kaler....
tu brp inci? 10 inci eh?

pastu yg tak perlu tunggu lama bukak OS tu pun best.... kena riki2 ni,... ekkekee..
kesian la cik abe aku.. selalu demand nk hadiah ape.. bukannya dia tanya tp aku yg siap request.. huhuhu.... nasib mu la wahai cik abe ku.. ekekekek)

pearl berkata...

10 inch la na..
aku pun baru tau pasal Instant web tuh.. menarik kan..tak yah susah-suah nak masuk OS yang lembap itu...
hehehe aku pun hadiah kene request..kerana kalu tak request, dia taktau nak bagi ape (ke kerana aku tak minat apa yang dia nak bagi.. kekekeh) terukkan..demanding

NAR'S berkata...

sama la cik abe aku tu.,. kalu aku tk request alamatnya aku dpt perfurm la... ehehehe.. tp perfurm ok je sebenarmya.. aku jer saja2 gatall...

aku ckp dgn org lain aku tk request n kalu tk bg pun tk per.. tp kalu ngan laki sendiri wajib kena... ahahaha... ala2 demanding la tuh...

pearl berkata...

kehkehkeh..tuhla na dgn suami sendiri kita akan tuntut..tuhle pasal even dah berkurun birthday aku masih nak redeem hadiah, sbb dia tak bagi lagi kerana aku tak jumpa lagi bende yang aku Berkenan... hahaha .. boleh hold dulu le pulak.. kehkehkeh

Entry lain yang menarik dan tertarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog