Kabus tebal di pagi raya

Di pagi raya tadi
kabus tebal di luar rumah
nasib tak turun salji je kan

suasana kabus nih mcm jerebu di Malaysia tuh
bezanya kat sini kita bercakap  ala-ala dragon menghembuskan nafasnye
berkepul-kepul keluar ....



kira first time untuk autumn kali ni aku experience gi skolah dgn kabus tebal nih
siap boleh terbayang seperti cerita ...
yang akan ada zombie keluar dari dalam kabus lagi
jeng jeng jeng



dipagi raya pun aku gigih untuk kesekolah
kerana ada kelas research methodology yang aku ikuti setiap minggu
terasa rugi jika termiss
kerana setiap minggu aku belajar mcm-mcm tips
untuk writing up thesis


sebab papa lambat balik dari solat raya
lambat juga aku nak ke kelas
yele karang pergi naik beskal, anak2 sape nak jaga
so ada chance la ada drebar yg menghanta hari nih
hehehe
thank you ye abang!



aksi anak2 dipagi raya
berbaju kurung semata-mata nak hanta ibu gi school aje

suke imran kakak ambil gambar dia......

0 comments:

Entry lain yang menarik dan tertarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog