Meeting with Navi in Pandoora

Hari ni ada meeting
dgn supervisor
memang rasa berdebar-debar
bile si bobo tuh ada
sebab dia banyak songeh
hehehehe

tapi boleh pulak
tengah-tengah meeting
tengah syok mereka berdua berbicara
aku lah terasa berada di dalam sebuah belon kaca
yang kalis dgn bunyi
aku sorang sahaja berada di dalam nya

boleh pulak aku bermonolog
dgn diri aku sendiri
menyuruh untuk memasang konsentrasi
kepada apa yang mereka bualkan
kerana sepatah haram pun aku tak paham
ape yang mereke cakap kan

aaaargh terasa tidak layak nya aku
utk berada disini
terasa seperti aku memerlukan satu mesin
yang dapat mentranslatekan ape yang mereka bicara
seperti mesin avatar
untuk memahami apa yang diperkatakan oleh
makhluk bernama Navi di Pandooooora


counting the days for my second annual review
this June
oooh
my mind goes blank!

0 comments:

Entry lain yang menarik dan tertarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog