Kenapa mesti balik?

Hati aku teringin benar nak balik Mesia, walaupun tiada syurga disitu lagi... . antara perkara yang perlu disettle kan..

1. Barang2 peninggalan aku di bawah ofis itu.. aku nak selamatkan dulu

2. kereta iswara aku yang tamat bayar bulan 9 ni.. yeay... boleh jual, untung2 dapat cash rm15 000

3. nak balik skudai.. nak tengok office aku yang penuh dgn barang2 rumah aku.. takut kene gigit anai2 je, sbb ritu tak sempat nak bubuh ubat.. huhuhu

4. nak lawat orang-orang yang rindu kat aisyah imran kat malaysia tuh (banting, klang, skudai)

5. aku nak makan kueh raya

6. aku nak gi beraya kat perak, dah lama tak jumpa diorang

7. nak gi jumpa doktor gigi, rasanye gigi aku memerlukan tampalan... harapnye masih sempat

8. nak shopping barang2 malaysia utk di post ke UK.. banyak barang takde wooo...

9. nak bukak akaun zakat pendapatan.. selalu mengharapkan mama je, sampai bile kan?

Masalahnye:

1. tiket belum beli
2. tarikh nak balik tak confirm lagi, sbb aku and hubby ku akan viva masa bulan puasa nanti. So tarikh viva and tempoh correction taktau bile
3. nak berjalan2 ke europe pun harganya sama dgn tiket balik malaysia utk 4 adult (anak2 yang kecik tuh standard harga dewasa dah tuh..fuuuh)

2 comments:

~Umi.Sufira~ berkata...

Balik Mesia sempat singgah umah aku tak?:P

Ashin berkata...

balik..balik..jumpe uncle..

Entry lain yang menarik dan tertarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...