Day 2 - Shopping at o.ne Utama 29 Oct 09

Semalam, on the way ke rumah mak teh, lalu depan o.ne Utama... so dah terpk dah tempat shopping pertama utk dituju...hehehe

dekat benar rumah mak teh dgn o.ne Utama, 10 minit je.. mak teh gi skolah, so gi shopping anak beranak sahaja di sana.

Besar beno shopping mall ni.. kami berjalan dari hujung Pa.rkson grand hinggalah ke Jus.co... fuh besar sangat.... dia lebih kepada 2 shopping mall yang digabungkan.. sbb tuhla aku nampak kedai yang menjual brand yang sama, tetapi di lokasi yang berlainan... patutpun aku nampak shop lot Padini dekat dgn Jusco...tapi aku rasa pernah nampak kedai cenggini di lot lain.... mcm2 kedai ada ngupenye

Kak cah yang sepanjang shopping tak lepaih beg sandang emirates bagi tuh...

First item yang aku shopping adalah selipar utk Imran.. jauh-jauh dari uk ni, selipar jugak yang aku carik.. memang memborong kasut ko aku di sini.. sbb sepanjang setahun aku duduk sini, imran memang takde selipar, apatah lagi sandal sbb aku isyik jumpa sandal kanak-kanak yang ada bintik 3 tuh je...tension aku kat sini... so pertama kali imran mempunyai selipar pabila umur 2 tahun sebulan... uish dah besar2 pun tak pandai pakai selipar kan... kehkehkeh .. memborong sampai 4 sandal utk anak2 di jus.co ittew..tuh baru kat jusco, belum lagi kat kedai lain hehehe.. sandal utk tahun depan sekali lah katakan.. kahkahkah

Adik imran pulak kene ikat kat push chair ni..kalu tidak akan buat hal sendiri..hehe

Kakak and adik yang agak 'kejakunan' melihat cermin polos yang boleh pulak nampak org2 di level bawah buat ape... kesian anak-anak aku ini...

Dessert pertama yang dirasa ada Br ice cream... bestnyeee.. kat sini aku tak jumpa lagi Br ni.. tapi aku selalu tak pandang ice cream sedap2, sbb ke halal an tak dapat dipastikan.. and lunch aku makan nasi ayam hainan (dapat jugak makan, selalu terliur kat fb je baca kawan2 mkn neh)

Sempat jugak aku shopping beg tangan sembonia utk mama and carlo rino utk umi (mertuaku) sbgai buah tangan... datang jauh2, buah tangan dari Malaysia jugak... hehehe.. sbb tak sempat nak pergi bershopping sakan kat sana (uk) sblm balik ..yela last minute punye ticket katakan...cuma coklat and teh fusion shj yang sempat kami borong.

0 comments:

Entry lain yang menarik dan tertarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...