Bila sumenye sudah tiada


Dilla and baby Farhan (5 months) yang teramat la tembam

Esok, teman 'sekerusi' yang pabila events MML aku dok selalu nyibuk utk berborak dah balik malaysia for good after almost a year kat loughborough nun, daripada bertiga dah berempat dah ni. Sekerusi sbb time MML wat makan2, aku selalu gak dok nyempit sebelah kerusi dia.. tak dapat teman semeja, sbb selalu makan takde meja pun.. huahuahau

First time aku jumpa dia masa bulan pose tahun lepas, so last time aku jumpa dia kat UK ni pun berakhir masa bulan pose. Anaknye aliyah pun kire best frenz aisyah la jugak.. dgn kakak aliyah la dia dok bermain2 bile ada event MML.. kalu tidak, aisyah tuh tak berkawan. asyik bertempek je ngan papanye. Tadi masa malam baru balik dari rumah aliyah.. dalam keta aisyah kate ' bu nak main ngan kakak lagi'. aku pun kate, takleh dah, kakak aliyah nak balik malaysia dah. Sian aisyah lepas ni sapa la nak main dgn dia.. harapnye lepas ni dia pandai nak bergaul ngan kawan2 lain.

Aku pulak, terpikir .. lepas Dilla takde ni, dgn sapa pulak nak jadi teman sekerusi aku nih? dgn sapa pulak aku nak menyempit utk menggembirakan diri ini yang takde 'kroni' ini...

Utk Dilla and suami nye cik azlan (yang group sekali ngan aku masa BTN) aargh benci betul bile teringat pasal BTN Ulu sepri tuh, bukan sbb ape, sbb aku tak suke BTN.. hahaha ...

nice knowing both of u.. nanti kat Malaysia kite jumpa lagi... datang aaa UK lagi ni hah...2 tahun lagi kami kene bertapa kat tempat yang tak besh ni ...


Imran kalu ngan baby farhan ni, dia main tunjuk2 je... mcm eeeeei baby gayanye

0 comments:

Entry lain yang menarik dan tertarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...