Imran setahun 3 bulan

Imran new hairdo... hehehe.. sapa la yang jadi tukang gunting dia tuh.. kesian Imran kan.. dah ibu kesian tgk rambut dia cecah mata dah.. rimas kan iman.. so dalam diam-diam, papa kat bawah, tukang gunting itu memotongnye ketika imran tido... actually tak expect akan pendek sebegitu rupe.. n senget2 lagi.. harharhar..
Nak wat camne, sini mahal, tak berbaloi nak gunting kat saloon...

Ibu tgk macam orang penan pun ada.. ikut papa dia la..if potong rambut pendek gitu, sebijik mcm orang penan ittew... but papa said like selebriti... waa... hairdo camgitu ikut selebriti mane la pulak...mcm sin chan papa kate.. harharhar....

Sama ke?

3 comments:

::Umi Sufira:: berkata...

Kah kah kah ...sama!sama!

Ashin berkata...

ngah...rambut imran tu biar apit adjust la..aduhai..sadis betul..

MamaSofif berkata...

like celbrity..ABU BAKAR ELLAH...ade kenalll...cian imran..baik2 cute mute..

Entry lain yang menarik dan tertarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...