comei lotte contest by jaijina


Contest anjuran jaijina
sempena ulang tahun pertama anakandanya echa
happy birthday in advance baby echa

gambar yang dipertaruhkan

(saiz besar)


(saiz kecik)

Gambar ini  comel lotte pada ibu ....
kerana dapat merakamkan gaya candid anak ibu
berkira-kira nak main ape lepas itu

Nama: Imran
Umur terkini : 3 tahun 20 hari
Umur dalam gambar: 1 tahun 2 bulan
Nama ibu: wani



gambar selingan....
gambar musim luruh pertama kami di bumi England
(25 Nov 2008)


anakandaku ini pertama kali main buaian di luar rumah

tag:

hana
roza
baid

3 comments:

Damia Aleesya & Damia Ayunie berkata...

good luck eiymannn...

wani, lama aku tak jengok blog ko ni..sekali jengok tengok dah makin aktif berkontest...hehe...

suka2 jer kan...kalau memang alhamdulillah...kalau tak menang tak kisah..hehe

pearl berkata...

ayu,

kehkeh aku mule join start raye tuh... boring xtau nk w\t ape. nk baca blog org...tak berupdate sbb byk yg balik raye..
tuh dah terjebak tuh... tapi suke2 jer, dpt jugak aku selongkar balik gambar2 anakku yang x ber publish tuh...

az rina a.k.a jaijina berkata...

salam..saya mai review contest..alamak, saya tak boleh nak tgok profile awak lah..

Entry lain yang menarik dan tertarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog