Anak patung kertas vs. magnet

Nih nak cerita pasal mainan aisyah
yang buat ibu teruja
sbb sama mcm ibu main dulu masa kecik2
tapi yang dulu ibu main jenis kertas aje
tapi sekali aisyah nye lak jenis magnet
advance skrang!
dulu kemain ske main bende alah nih
beli kat kedai seposen je kan satu set
seposen ........
(ada lagi ke barang seposen kat mesia tuh ye)





dulu siap kemain susun2 barang jadikan rumah
la ni tengok mainan aisyah, tak yah guna barang lain
memang ada doll house, cars, set kerusi, kitchen sume
waduh heaven bagi kanak2 la

tapi aisyah tak pandai main lagi
set yang kecik habih disepahkan2
ibu dia le yg jenuh mengutip
kot2 nanti dah besar
dia akan main
mcm ibu dia gak (hahahaha)

2 comments:

faisyura berkata...

huhuhu ye ye.. aku pun ingt mainan ni.. alahai rindunye zaman itu.. ko main sekali la wani ahaks.. sib baik aku tade anak pompuan lagi.. kalo tak kompom join sekaki.. kt mesia ni aku tak jumpe version ni.. (hahah walopun takde anak girl eyeing jugak mainan girl hehe) aku jumpe version barney and bob the builder.. maybe sbb aku tak expert lagi mainan dak pompuan ni.. hahaah.. kalo tade kt mesia ko beli la satu kt aku hahaah.. teringin gileee.

pearl berkata...

faisyura> baid memang feveret kan... ahaks, barang2 gegirl memang eye catching.. mungkin kerana 'mak' dia yang teringin nak main semula... hehe
bagus aaa baid ko nak join anak2 ko masak.. aku nih setakat melayan aisyah bagi secawan air guna set2 mainan masak2 dia ...sekali larat le...2,3 kali aku suh dia main ngan adik pulak..hahaha... teruk betul aku nih kan... tak geng! ...huhuh

Entry lain yang menarik dan tertarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...