1. Aku panggil camgitu sbb negara US itu la berlagak dia la paling kuat dalam dunia ini.
2.Dia la yang boleh ikut ske serang negara orang lain,
3. ikut ske buat matawang atas angin (sbnarnya cash takde, bank diorang melabur kate kenkonon duit ada, sbb tuh la jadi negara kaya)
4. Dia la je yang boleh buat loji nuklear
5. Dia je la yang jadi polis dunia
6. Sume perangai dajal tuh memang menepati ciri-ciri pemimpin negara US tuh
So bile Obama naik, ape jadi...
buat masa ni
1. matawang jatuh.. hari ni £1 = rm5.00 je..... jatuh woooo
2. katenye Israel sendiri yang isytihar kalah kat Gaza tuh.. time Obama nak naik, time tuh la dia undur.. ada pakat ape2 ke ngan Obama tuh...
Bak kate kak fadz... tunggggu dan lihat !
Salam Takziah untuk Kak Ruzi
-
Ptg smlm dpt berita sedih dr geng Bernas,
ibu kepada Kak Ruzi telah meninggal dunia
pagi td kami pegi ziarah kt Masjid Jamek Kampung Baru
time Kak Ruz...
7 jam yang lalu
1 comments:
yeke?matawang turun???
Catat Ulasan