Setahun sudah berada di malaysia. Setahun lebih juga tak update blog.
Aisyah imran pun dah ada adik baru.
Addeen yg dah nak masuk 7 bulan. Addeen baby ' made' in liverpool but born in malaysia.
Terima kasih kpd yang masih visit blog ni. Ada ke? Jika ada silalah tinggalkan jejak ...
Sent from my BlackBerry® smartphone over the TuneTalk network
Penuh meja ..tk cukup ruang :-p
-
Sambung kisah Rembayung...jgn bosan ye sbb bakal ada byk part
sbb byk video & gmbr yg blum sempat edit lg
meh tgk dlu menu kami order yg meriah ni
Kemain...
4 jam yang lalu