Ibu ada kerja.
Tq en hb tolong hantarkan dn bermalam sekali
Besar sungguh rest house khas utk kakitangan mereka.
Paling hujung lokasi ni kat desaru
Malam2 sampai punye le tricky jalan risau dah naik atas laut je hehehe.
Tapi memang superb!
Sebelah villa nih ada resthouse utk maybank dan juga tnb
A night at LPJ port suite
Apabila keyboard ku berbunyi... - A night at LPJ port suite
Rupenye kak chah ade adik lelaki
Apabila keyboard ku berbunyi... - Rupenye kak chah ade adik lelaki
Mencari masa utk jantung!
Dah lama tertangguh.
Sebelum ni pernah pergi sekali dgn bff.
Kali ni pergi seorng je.
Datang hari ahad.
Sampai pukul 1010 pagi.
Tgk notis ahad bukak pukul 10
Hari biasa bukak pukul 7
Nasib tak dtg awal tadi
Sempat tido kan addeen
Yg demam sekali lagi in row
If happy hour harga nak guna fasiliti private gym ni rm5 iaitu weekday start 12pm to 4 pm
So selain drpd itu harga walk-in adalah rm10
Boleh guna sume alat exercises
Mcm mcm ada
Taktau guna main belasah je guna pun ada
Hahaha
Asalkan dpt keluar peluh
And bagi jantung exercise
Nih sambik sambil boring cycle exercise bike kat gym ni, ambil masa tulis entry ni
Kasi kurangkan preasure exercise ni, kalu tak cepat penat and nak berenti je kan... Q
Dear blog reader, Hari ahad buat ape pula?
Addeen setahun
Genap setahun pada 9 september lepas. Cecah setahun je dia dah mula berjalan dan tumbuh gigi. Mula mula risau kenapa gigi dia tak tumbuh tumbuh, rupenye masa dia cecah setahun dia demam mungkin sbb gigi nak tumbuh dan kene chickenpox utk kali kedua
Entry lain yang menarik dan tertarik
-
On last 16th February, umurku genap 28 tahun. Oho... sudah 10 220 hari aku hidup. Adakah amalanku sebanyak ittew juga? Sebagai penghargaan...
-
Sejak semalam sebenarnya berlaku... Seperti biasa, kami terpaksa untuk membiarkan rancangan kartun 24 jam ditayangkan.. otherwise, akan men...
-
Waa.. sedihnya.. a bit tension.. kerana terlepas lori sampah.. yang sepatutnye mengutip pada pukul 9.. tapi sbb off hari ni, tak solat subuh...
-
tara..... photo book yang ku tunggu-tunggu selamat tiba di rumah terima kasih kepada en posmen kerana sudi hantar terima kasih kepada en hu...
-
Hasil borongan terakhir kami ! The finale .. Pasti akan merindui kegilaan nya nanti :)
-
Ok.. These photos were captured a few minutes after Aisyah made a phone call to her Uwan (grandma). Actually, at that moment, me was sitti...
-
Apabila menerima berita itu lidahku kelu tiada reaksi di muka ku mungkinkah kerana aku tergamam tidak mampu untuk berkata-kata apa ku berk...