Wishlist barang dari Malaysia

Since my parents will come to visit their lovely grandchildren on 15 mac to 19 mac (3 full days only), banyak aa barang2 yang dihajati.. but luggage for 15kg jer.. actually this wishlist is just for my future notes utk diorder daripada Mak Lang Aisyah n Imran kot.. hehehe... takpun uncle je la pi shoppingkan.. :p

1. Lesung batu.. sbb ulu lesung batuku yang dibeli disini (rm40) dah bahagi dua dah.. mm takde kualiti, harap exterior je lawa...
2. Food steamer.. sini ada beli steamer elektrik, tapi tunggu punye tunggu hampir 2 jam mengukus kueh kaswi, tak masak-masak... :(
3. Tempe cap malaysia.. sini ada jual tempe, tapi rasanye lain ...
4. Ikan kering.. sepat ke ... yang penting ikan kering bulu ayam
5. nestum for adult.. hehe..sini tak jual
6. Milo.. wajib ni
7. Susu aisyah n imran
8. cili kering
9. udang kering
10. daun pandan
11. pekasam... kalau la ada..hmm
12. Chicken McDeluxe... ok gak kot... hehe

Meraikan kejayaan Dr Nasrul at Birmingham

Imran ske jadi co-pilot papa duduk depan..
Aksi kakak aisyah suke tgk outdoor scene.. (sblm muntah... haiya!)

Jamuan ini ditaja oleh geng-geng staf FKE yang CB kat area midlands...
Dr Nasrul tuh yang duduk kat tengah sekali, berjaya mendapat PhD di University of Warwick.. at county of Shakepears... dgn minor correction.. congratulations..

Merasmikan my first homemade donut

Pertama kali masak donut... teringin sbb isyik dengar orang lain buat donut je...
alhamdulilah jadi.. walaupun tak guna breadmaker.. sbb sini sejuk, so nak biarkan dia naik tuh, lambat sikit.. so nak cepat letakkan aje dalam microwave.. haaa sekejap je dah naik.. hehehe...

Sebab dah lapar time buat donut tuh.. so malas nak wat lubang tengah.. (tak berseni pun), so buat donut ala-ala jusco je...

Aksi Imran tido


Imran memang baik, so senang tido kat mane2 aje asalkan perut kenyang n ada selimut kesayangannya... actually, ape2 warna selimut tak kisah, asalkan yang jenis panas yang mana if kat Malaysia memang takkan aku sentuh selimut itu.. rimas.. harhar..

tapi kat sini, berebut jugak aku ngan selimut kesayangan imran tuh... sebab panas... harhar.. walaupun ada 4 helai selimut camgitu.. tapi selimut yang imran pakai jugak la yang menjadi rebutan.. hehehe

OK.. gambar tuh masa imran tido kat play gym.. betul2 depan pintu rumah.. actually sebelum tuh, aku yang tgh sibuk dok melayan internet ni... ada perasan, yang imran, cuba tarik2 tangan aku yang pegang mouse tuh.. so bile mencuba beberapa kali, ibu still tak layan imran... tengok2 imran dah syok tido kat atas play gym tuuh...

Kesian imran ye... takde sapa nak layan imran tido ye....

Entry lain yang menarik dan tertarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...